Darmowa dostawa od 200 zł
Wygodna wysyłka do paczkomatów InPost!

Informacje

Często zadawane pytania, informacje o naszych produktach, proces realizacji zamówień.

Zamówienie złożone za pośrednictwem sklepu internetowego www.exofin-titanium.pl jest wysyłane w czasie do 7 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na konto.

W przypadku wybrania opcji wysyłki z płatnością przy odbiorze zamówienie wysyłane jest również w czasie do 7 dni roboczych.

Wpływ na czas doręczenia zamówienia ma rodzaj zamówionego produktu (produkty ze spersonalizowanym grawerunkiem wysyłane są nieco później niżeli gotowe produkty bez dodatkowej usługi).

Każda zamówiona biżuteria jest przetwarzana indywidualnie i przygotowywana przez doświadczonych jubilerów. Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem przewoźników wypisanych poniżej, w zależności od wybranej opcji dostawy przez Klienta.

Dostępni przewoźnicy:

InPost - Paczkomat® 24/7

Płatność online: 11,99 zł

Przewidywany czas doręczenia:

1-2 dni robocze od dnia wysyłki

InPost - Kurier

Płatność online: 15,00 zł

Płatność przy odbiorze: 20,00 zł

Przewidywany czas doręczenia:

1-2 dni robocze od dnia wysyłki

‍POCZTEX 2.0 - Kurier 48

Płatność online: 12,00 zł

Płatność przy odbiorze: 17,00 zł

Przewidywany czas doręczenia:

2-3 dni robocze od dnia wysyłki

STANDARDOWA PROCEDURA ZWROTU

Klienci mogą zwrócić lub wymienić produkty do 14 dni od daty dostawy. Zwroty nie będą akceptowane, jeśli zostaną złożone po upływie 14 dni od daty dostawy podanej w informacjach o śledzeniu zamówienia. Wszelkie przedłużenia terminu wymiany muszą być zgłoszone przed upływem 14 dni - nie ma możliwości przedłużenia terminu na zwrot pieniędzy.

SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE ZWROTÓW I WYMIAN

Prosimy o poczekanie do 14 dni roboczych od momentu wysłania zapytania o zwrot lub wymianę na otrzymanie odpowiedzi i przetworzenie żądania. Zwrot pieniędzy za zwracane produkty lub wymiany na nowe zostanie udzielony po otrzymaniu i sprawdzeniu produktu. W przypadku zwrotów lub wymiany, produkty muszą być w nienaruszonym stanie. Exofin Titanium nie ponosi odpowiedzialności za produkty, które zaginęły lub uległy uszkodzeniu w czasie przesyłki. Wszelkie opłaty za przesyłkę zwrotną są odpowiedzialnością klienta. Opcja oraz koszt wysyłki wliczony w zamówieniu nie podlega zwrotowi.Aby rozpocząć proces wymiany lub zwrotu, prosimy o wysłanie e-maila na adres zamowienia@exofin-titanium.pl wraz  z numerem zamówienia i zatytułowaniem o zwrot/wymianę"

Formularz zwrotu
GWARANCJA NA BIŻUTERIĘ

Okres gwarancji: Ograniczona dożywotnia

Jesteśmy dumni z jakości naszej biżuterii i oferujemy ograniczoną dożywotnią gwarancję, która jest naszą gwarancją, że każdy element biżuterii jest pozbawiony wad materiałowych i produkcyjnych po otrzymaniu produktu oraz, że jest wytworzony z najwyższej jakości Tytanu wg. norm ISO 5832-2. Ta gwarancja obowiązuje przez całe życie pierwotnego nabywcy, począwszy od daty zakupu u autoryzowanego sprzedawcy Exofin Titanium i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jednak gwarancja zostanie natychmiast unieważniona, jeśli produkt zostanie zakupiony u nieautoryzowanego sprzedawcy. Aby sprawdzić, czy Twoja biżuteria podlega tej gwarancji, skontaktuj się z nami pod adresem zamowienia@exofin-titanium.pl, podając swoje imię, adres, numer zamówienia i szczegółowy opis problemu. Prosimy także napisać w temacie e-maila "Rozpatrzenie reklamacji gwarancyjnej dotyczącej biżuterii". Reklamacje gwarancyjne muszą być poparte akceptowalnym dowodem zakupu od autoryzowanego sprzedawcy Exofin Titanium.

W następujących przypadkach będziesz zobowiązany/a do zapłaty 50% pierwotnej ceny produktu za naprawę i/lub wymianę, nawet w okresie gwarancji: uszkodzenie spowodowane niewłaściwym użytkowaniem lub nieostrożnością (uderzenia, wgniecenia, zgniecenia, itp.), uszkodzenia spowodowane niewłaściwym naprawą lub modyfikacją, zmiany estetyczne wynikające z normalnego zużycia, starzenia się (drobne zadrapania, itp.) oraz zmiany koloru, tj. subtelne zmiany koloru powłoki itp., a także uszkodzenia spowodowane ogniem, wodą lub klęską żywiołową, taką jak trzęsienie ziemi, huragan. Nie będziemy uznawać fałszywych lub oszukańczych reklamacji gwarancyjnych i zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia wszelkich reklamacji gwarancyjnych, które podejrzewamy o oszustwo.

Ta strona gwarancji określa, że możesz otrzymać darmową wymianę zgodnie z określonymi tutaj warunkami i w określonym okresie, i nie ogranicza żadnych prawnych uprawnień Klienta zgodnie z miejscowym prawem. O ile nie jest to wyraźnie stwierdzone w tej sekcji, nasza biżuteria podlega tym samym ogólnym warunkom gwarancji, co inne produkty Exofin Titanium.

MATERIAŁY

Nasza biżuteria wytwarzana jest z najwyższej jakości Tytanu. Wykorzystujemy tylko najczystszy surowiec przy produkcji naszej biżuterii. Niekiedy też w przypadku małych elementów lub łańcuszków stosujemy stal chirurgiczną. Natomiast zawsze bazą naszych produktów i tym co nas wyróżnia jest Tytan. Zawsze będziemy trzymać się narzuconych przez nas standardów i utrzymywać jakość naszych produktów, tak aby dostarczać klientom najwyższej jakości produkty.